Moim celem jest osiągnięcie Twojego celu.

Moim celem jest zwiększać Twoje efekty (w życiu,  sprzedaży lub zarządzaniu zespołem). W szkoleniach liczą się dla mnie policzalne efekty, które możesz zamienić na czas lub pieniądze. Sport i biznes mają wiele wspólnego, dlatego w swoich szkoleniach wykorzystuję również doświadczenie trenera mentalnego. Ludzie często mają wiedzę, której nie stosują, ponieważ nie potrafią przezwyciężyć swoich barier mentalnych.

W naszej współpracy stawiam na zaplanowany proces rozwojowy dzięki któremu osiągniesz swoje cele.

Cały proces wygląda następująco:

Skuteczność moich szkoleń to efekt zdobytej wiedzy i doświadczenia.

Wykształcenie:

Collegium Humanum
2022 rok – w trakcie studiów - Psychologia

Akademia Trenerów Mentalnych
2017 rok – Certyfikat Trenera Mentalnego

Collegium Balticum i Teichert&Partners
2012 rok – studia podyplomowe i Certyfikat Trenera Biznesu

Uniwersytet Szczeciński
2010 rok – magister pedagogiki

Uniwersytet Szczeciński
2008 rok – socjolog – doradca psychospołeczny.

Ukończone szkolenia:

2023 rok - Management 3.0
2021 rok - AgilePM Foundation
2021 rok - Scrum: Advanced
2021 rok - Transitioning from Waterfall to Agile Project Management
2021 rok - Scrum: The Basics
2019 rok - Coaching Skills for Leaders and Managers
2019 rok - Zarabiaj ze sceny - Jakub B. Bączek
2018 rok - Balancing Work and Life
2018 rok - Managing Multiple Generations
2018 rok - Sales: Sales Games for Your Teams
2017 rok - Algorytmia sprzedaży Tristan Tresar
2016 rok - Zarzadzanie zmianą Marek Skała
2015 rok - Certyficate of VCC Trainer in sales techniques
2015 rok - Sprzedaż najważniejsza umiejętność przyszłości Mateusz Grzesiak
2014 rok - Mental Lingua Franca Michał Wawrzyniak
2012 rok - Jak zarządzać relacjami z klientami na trudnym rynku?
2012 rok - Certyfikat Menadżera Szkoleń
2009 rok - Rozmowa handlowa

Liczba dyplomów mówi o Twojej wiedzy, a liczba Klientów, którym pomogłeś mówi o Twoich umiejętnościach.

Doświadczenie:

Tork Sp. z o.o. (2023-2024)

Szkolenie sprzedażowe dla 80 przedstawicieli dystrybutorów (B2B).
Szkolenia menadżerskie „Efektywność lidera i elementy Management 3.0” dla 30 menadżerów sieci sprzedaży.

Douglas Polska Sp. z o.o. (2018-2024)

Treningi „on the job”, szkolenia i e-learningi realizowane dla sieci sprzedaży i kadry menadżerskiej. Szkolenia online dla menadżerów z Europy w języku angielskim. Autorska Akademia Biznesu dla kadry zarządzającej. ponad 140 uczestników.

Fundacja „Dialog” (2023)

Warsztaty dla rodzin zastępczych z budowania odporności psychicznej i przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu. 80 uczestników.

JBB Sp. z o.o. (2023)

Szkolenie MentalFocus dotyczące koncentracji w biznesie i budowania marki osobistej.

Frajda Studio Tańca (2023)

Szkolenie z komunikacji i metod aktywizujących dla kadry pedagogicznej.

King Nieruchomości (2022)

Treningi indywidualne z menadżerami i pośrednikami nieruchomości.

Przedszkole  Las Pogodny (2021)

Treningi indywidualne z kadrą menadżerską. Szkolenia dla kadry pedagogicznej z komunikacji, pewności siebie i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

Restauracje Paladin (2019)

Program rozwojowy dla kelnerów. Sprzedaż i obsługa klienta.

Akademia Leona Koźmińskiego (2019)

Wykłady: Coaching grupowy dla studentów MBA.

Leroy Merlin (2019)

Warsztat: Skuteczne zarządzanie emocjami w procesie budowania relacji oraz współpracy w zespole.

Soft Developer (2019)

Proces rozwojowy: szkolenie z efektywności, komunikacji w zespole, sprzedaży i zarządzania.

King Nieruchomości (2019)

Proces rozwojowy: szkolenie z efektywności, komunikacji w zespole, sprzedaży i zarządzania.

King Nieruchomości (2019)

Treningi indywidualne z kadrą menadżerską: zarządzanie zespołem.

Ing Bank Śląski (2019)

Treningi grupowe dla kadry menadżerskiej: radzenie sobie z porażkami i efektywność osobista.

Teichert&Partners (2019)

Szkolenia dla branż usługowych i produkcyjnych z zakresu: Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy, Wyznaczanie celów i priorytetów, Techniki Sprzedaży i wywieranie wpływu, Negocjacje i techniki perswazji, Skuteczna Sprzedaż, Trudny Klient i negocjacje, Motywowanie pracowników.

Capital Service S.A. (2017-2018)

Treningi „on the job” i szkolenia realizowane dla sieci sprzedaży i kadry menadżerskiej. Wdrażanie standardów obsługi klienta w sieci sprzedaży.

P and P (2012-2018)

Szkolenia dla Klientów z branży FMCG z zakresu: komunikacji, sprzedaży, zarządzania biznesem, motywacji, budowania zespołów.

Imperial Tobacco Polska S.A. (2010-2016)

Pełnione funkcje: przedstawiciel handlowy, doradca handlowy, menadżer ds. sprzedaży hurtowej, menadżer dystryktu sprzedaży północ.

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. (2007-2010)

Konsultant ds. sprzedaży i obsługi klienta.

Europet (2007)

Przedstawiciel handlowy.

Media Regionalne (2007)

Specjalista ds. reklamy.