Moim celem jest zwiększać Twoje efekty (w sprzedaży lub zarządzaniu zespołem). W szkoleniach liczą się dla mnie policzalne efekty, które możesz zamienić na czas lub pieniądze. Sport i biznes mają wiele wspólnego, dlatego w swoich szkoleniach wykorzystuję również doświadczenie trenera mentalnego. Ludzie często mają wiedzę, której nie stosują, ponieważ nie potrafią przezwyciężyć swoich barier mentalnych.

W naszej współpracy stawiam na zaplanowany proces rozwojowy dzięki któremu osiągniesz swoje cele.

Cały proces wygląda następująco:

Skuteczność moich szkoleń to efekt zdobytej wiedzy i doświadczenia.

Wykształcenie

Akademia Trenerów Mentalnych

2017 rok – Certyfikat Trenera Mentalnego

Collegium Balticum i Teichert&Partners

2012 rok – studia podyplomowe i Certyfikat Trenera Biznesu

Uniwersytet Szczeciński

2010 rok – magister pedagogiki

Uniwersytet Szczeciński

2008 rok – socjolog – doradca psychospołeczny

Ukończone szkolenia

  • Rozmowa handlowa 2009 rok
  • Certyfikat menedżera szkoleń 2012 rok
  • Jak zarządzać relacjami z klientami na trudnym rynku 2012 rok
  • MENTAL LINGUA FRANCA – sprzedaż – michał Wawrzyniak 2014 rok
  • Sprzedaż – najważniejsza umiejętność przyszłości – Mateusz Grzesiak 2015 rok
  • Certyficate of vcc trainer – standard training sessions in sales techniques 2015 rok
  • Zarządzanie zmianą – marek skała 2016 rok
  • Algorytmia sprzedaży – Tristan tresar 2017 rok
  • Balancing Work and Life 2018 rok
  • Managing multiple generations 2018 rok
  • Sales games for your teams 2018 rok
  • Zarabiaj ze sceny – szkolenie z wystąpień publicznych
  •  

Doświadczenie

Douglas Polska Sp. Z o.o. (2018-2021)

Treningi „on the job”, szkolenia i e-learningi realizowane dla sieci sprzedaży i kadry menadżerskiej. Szkolenia online dla menadżerów z Europy w języku angielskim.

Restauracje Paladin (2019)

Program rozwojowy dla kelnerów. Sprzedaż i obsługa klienta.

Akademia Leona Koźmińskiego (2019)

Wykłady: Coaching grupowy dla studentów MBA.

Leroy Merlin (2019)

Warsztat: Skuteczne zarządzanie emocjami w procesie budowania relacji oraz współpracy w zespole.

Douglas Polska Sp. Z o.o. (2018-2021)

Treningi „on the job”, szkolenia i e-learningi realizowane dla sieci sprzedaży i kadry menadżerskiej. Szkolenia online dla menadżerów z Europy w języku angielskim.

Restauracje Paladin (2019)

Program rozwojowy dla kelnerów. Sprzedaż i obsługa klienta.

Akademia Leona Koźmińskiego (2019)

Wykłady: Coaching grupowy dla studentów MBA.

Leroy Merlin (2019)

Warsztat: Skuteczne zarządzanie emocjami w procesie budowania relacji oraz współpracy w zespole.

Soft Developer (2019)

Proces rozwojowy: szkolenie z efektywności, komunikacji w zespole, sprzedaży i zarządzania.

Douglas Polska Sp. Z o.o. (2018-2021)

Treningi „on the job”, szkolenia i e-learningi realizowane dla sieci sprzedaży i kadry menadżerskiej. Szkolenia online dla menadżerów z Europy w języku angielskim.

Restauracje Paladin (2019)

Program rozwojowy dla kelnerów. Sprzedaż i obsługa klienta.

Akademia Leona Koźmińskiego (2019)

Wykłady: Coaching grupowy dla studentów MBA.

Leroy Merlin (2019)

Warsztat: Skuteczne zarządzanie emocjami w procesie budowania relacji oraz współpracy w zespole.

Soft Developer (2019)

Proces rozwojowy: szkolenie z efektywności, komunikacji w zespole, sprzedaży i zarządzania.

King Nieruchomości (2019)

Proces rozwojowy: szkolenie z efektywności, komunikacji w zespole, sprzedaży i zarządzania.

King Nieruchomości (2019)

Treningi indywidualne z kadrą menadżerską: zarządzanie zespołem.

Ing Bank Śląski (2019)

Treningi grupowe dla kadry menadżerskiej: radzenie sobie z porażkami i efektywność osobista.

Teichert&Partners (2019)

Szkolenia dla branż usługowych i produkcyjnych z zakresu: Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy, Wyznaczanie celów i priorytetów, Techniki Sprzedaży i wywieranie wpływu, Negocjacje i techniki perswazji, Skuteczna Sprzedaż, Trudny Klient i negocjacje, Motywowanie pracowników.

Capital Service S.A. (2017-2018)

Treningi „on the job” i szkolenia realizowane dla sieci sprzedaży i kadry menadżerskiej. Wdrażanie standardów obsługi klienta w sieci sprzedaży.

P and P (2012-2018)

Szkolenia dla Klientów z branży FMCG z zakresu: komunikacji, sprzedaży, zarządzania biznesem, motywacji, budowania zespołów.

Imperial Tobacco Polska S.A. (2010-2016)

Pełnione funkcje: przedstawiciel handlowy, doradzca handlowy, menadżer ds. sprzedaży hurtowej, menadżer dystryktu sprzedaży północ.

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. (2007-2010)

Konsultant ds. sprzedaży i obsługi klienta.

Europet (2007)

Przedstawiciel handlowy.

Media Regionalne (2007)

Specjalista ds. reklamy.